ոսումնական ծրագրեր

«Մխիթար Սեբաստացի»   կրթահամալիր
2015-2016  ուսումնական  տարի
Մաթեմատիկոսի գործունեություն 
4-5 րդ   դասարան
  Շաբաթական՝    չորս   դասաժամ
Ուսուցման նպատակները՝
Սովորողի  մոտ  ձևավորել.
                   Ընդհանուր  մտահորիզոնի  ընդլայնում,  տրամաբանական,  լեզվական մտածողության  զարգացում
·        Խնդիրներից  նոր խնդիրներ   հորինելու կարողություն
·        Բանավոր հաշվելու կարողություն
·        Դիտարկելու,   հետազոտելու,  կռահելուեզրակացություններ անելու կարողություններ
·        Որոշումներ կայացնելուսեփական և ուրիշների դատողություններին  քննադատաբարվերաբերվելուխմբում աշխատելու կարողություններ:
·        Վստահություն  սեփական  ուժերի  նկատմամբաշխատասիրություն,հետևողականություն:
·        Սեր մաթեմատիկա  առարկայի հանդեպ:


Խնդիրները
Ծրագիրը հնարավորություն կտա սովորողին վերհիշել  և ամրապնդել նախորդ  տարիների   ձեռք   բերած   մաթ. գիտելիքը:
Խորացնել կարողություններ  ոչ ստանդարտ  խնդիրների  մոդելավորմանլուծման,ստեղծագործման վերաբերյալ:


Ուսուցման կազմակերպում
Ուսումնական կաբինետ`  դասավանդողի  և սովորողների անհատական նոթբուք կամ  նեթբուքՙ,  անհատական  բլոգներ,  մեկ  միասնական բլոգ: Բլոգում տեղադրված  է  ուսումնական նյութերը, էլ. Կայքերը: Կա պրոյեկտոր կամ էլ.գրատախտակ:

Թեմա
                   Հետաքրքաշարժ խնդիրներխաղեր  ՏՀՏ կիրառմամբ
                   Մոգական քառակուսիներ   ֆուբուկիներ  4-6- րդ դասարանի համար
                   Ռեբուսներ
                   Խնդիրներ լուցկու փայտիկներով
                   4-6  մաթդասագրքի դժվարին խնդիրների լուծում
                   Կենգուրուից  խնդիրներ  2003-2015 թ.թ
                   Տեսողական խաբկանք
                   Մաթեմատիկական  հնարքներ
                   Տրամաբանական գունավորում
                   Մաթեմատիկական  խաղեր
                   Մտապահած թիվ
                   Գլուխկոտրուկներ
                   Օրինաչափություն
                   Գտիր ավելորդը
                   Մաթեմատիկական լաբիրինթոս
                   Մաթեմատիկական   <<Շիկակի>>
                   Տվյալներտվյալների հավաքում և մշակում:





Գրականություն

                         http://cut-the-knot.org/
                   http://kangaroo.am/problems.htm
                   http://gradaran.mskh.am- դասագրքեր
                   http://www.maths-and-games.com/index.php?lang=am&pg=3
                   http://mocak.am/
                   http://mathematics.am/home.php
                   http://poqrik.am/category/yerexanerin/glukhkotrukner/
                   http://mathematics-tests.com/matematika-1-klass/domashnie-zadaniya/3-4-chetverty
                   http://ashap.info/Knigi/Matkruzhki/11-Logika.pdf
                   http://nazva.net/
                   http://www.smekalka.pp.ru/
                   http://eruditov.net/publ/18/
                   http://logika.vobrazovanie.ru/
                   https://www.braingames.ru/?path=category&catname=logic
                   http://www.mathplayground.com/
                   http://ixl.com/
                   http://www.klass39.ru/matematicheskij-labirint/
                   http://mathgames4children.com/Puzzles/
                   http://www.mathinenglish.com/Shikaku.php
                   http://matica.narod.ru/520golovolomok/arifm3.html
                   https://mathkang.ru/page/zadaniya-proshlykh-let





Գնահատման  կարգը

Սովորողը կիսամյակի վերջում  ստանում է ստուգվածեթե  մասնակցել էմաթեմատիկական  ամսական մրցույթներինֆլեշմոբին,  բլուգում լուծել և տեղադրել  էյուրաքանչյուր  թեմայից  գոնե  հինգ   առաջադրանք:





Комментариев нет:

Отправить комментарий